Wednesday, May 12, 2010

Upp å ner

9.15

Man har inte hört nått fr Adam Tensta på länge och det e vi ju alla glada över. Vaknade med Nicke imorse strax efter 4, härligt.. Han har dragit till jobbet för mången timme sen (slutar väl om cirkus 3) och jag dricker kaffe och lyssnar på Wolfmother och tycker att min babymage borde synas snart..

10.43

Har mentorsamtal STRAX; bor ju granne med Yrkesakademin nu för tiden. Se va fröken har att säja. Jag tror nog jag vill läsa klart utbildningen, eller så långt jag hinner (föda-bebis-break..?), men på lägre fart, ska ju fortsätta jobba heltid nu, men skulle inte ha något emot att läsa t ex psykologikursen på YA eftersom jag har IG i den från gymnasiet. Ååå, gymnasiet va en trååkig studietid..

16.07

Va äntligen förbi hos Mia och hämtade min gamla laptop som jag har en massa grejs på + att jag måste avauktorisera lite musik på iTunes.. Sen gick vi till mig och käkade en spenatblad/majs/festaost/soltorkade tomater/kycklingköttbullar-sallad. Gött. Sen tog Mia ut resterande löshår, skönt, jag hade faktiskt LITE riktigt hår kvar..ehee..

Steker pannkakor till flickorna och vi har berättat om bebisen. Ellen vill ha en lillebror..

18.24

Blää.. Blev attackerad av ett tungt mörkt huvud och trötthet.. Fick lägga mig ett tag.. Konstigt hur man känner sig. Jag sa till Nicklas att jag e glad å lycklig å kär, men att nån dryg oförklarlig gravidetssyndrom kom över mig.. Kan ju inte ens förklara det själv. Men Nicklas; I lavv joo :)

Kanske ta en prommis med Mia senare..? Frisk luft skulle ej skada..

No comments: