Wednesday, May 19, 2010

Solen saknas dock

16.49

Ledig så att säja. Har chillat med Mia och Macke (som blev klippt). Håller fortfarande på att tvätta och har varit ner på stan och besökt de flashiga butikerna Ica Supermarket och Hemköp. Fortfarande lite saker att checka av på Att Göra listan innan jag kan slå mig till ro i soffan..........................................

18.07

Blir nog att slå sig till ro framför pärmen med viktiga papper och svarta hyllan full med böcker/papper/tidningsmappar som bara måste organiseras NÅNGÅNG. Finns även en VÄSKA full med papper å skräp under sängen (!) som ska gås igenom..

Men först; dusch..

18.54

Organisera papper..?
Dusch å disk å salladstillagning tog musten ur mig ;) Å snart börjar ju Vem Vet Mest..

21.40

Nja för pappersorganisering..
Spelar Betapet med N nu; jag i soffan och han vid sin dator..
;)

22.40

N har vunnit 2 ggr på raken och jag borde kanske byta till.. korsord..?

No comments: