Thursday, May 20, 2010

Vill hinna med endel idag ;)

5.32

E ju förvisso på tok för tidigt att va uppe, men vaknade självklart när N drog till jobbet och min mage kurrade för fullt för en halvtimme sen..! Sitter i vardagsrummet och dricker ett så gott te jag fick av Helena för 2 jular sen; Rooibos Cheesecake från NK. Balkongdörren e öppen, fåglarna kvittrar; men överröstas av "Virgin Mary" med Salem El Fakir på MAX-radion.
Om 20 min börjar Nyhetsmorgon, ska bädda och hänga/lägga undan lite torra kläder till dess.. 2 fullproppade blå IKEA-påsar, en hel jäkla bunt upphängd och ett fåtöljöverdrag som ska på igen..

6.48

3 IKEA-påsar och ett ton upphängd tvätt senare..
Börjar jag bli hungrig igen fast jag intog en skål med Crunchflingor, banan å mjölk för nästan 2 tim sen..? märkliga kropp..

9.38

Slumreri i soffan.. Hade fått ett sms från.. Princess Konditori.. eehh..?

14.16

Vädret e underbart and I'm extra in luv ;)
Har varit till Willys (lite redig affär det där..). Hämtade Ellen på dagis och kort därefter kom Linnea från skolan. Nu inväntar vi syster yster och Millie :D

Jag har sorterat papper till förbannelse och slängt HUR mycke som helst..

20.34

Fruktknallemacke med ost och tomat framför "Merlin" med Linnea.. Jag åt förvisso en hel massa pommes frites och morot/minimajs/rosmarin från ugnen tidigare med Nicklas/Ellen/Linnea/Mia/Millie, men nu kröp hungern på..
Mia å Millie kom på besök på e.m och stannade för fika/balkonghäng/massa lek/TV/mys/kvällsmat..

Ikväll e det visst nån norsk (!) skräckis N bestämt att vi ska se ;)

No comments: