Wednesday, May 18, 2011

Strawberries & Crème Frappe..GLASS

Idag har jag varit på föreläsning på skolan 9-14.30; först va det om observationer av en sjuk/döende människa (andning, temp, blodtryck m.m), sen tog vi blodtryck och efter lunch var det om palliativ vård; rätt intressant. Efter det har jag gjort nada, förutom lekt med Mirabelle och gjort pizza. Blev väldigt god pizza, tyckte Ellen speciellt, alla glömde dock bort att tacka för maten idag. Mirabellis har varit halvhängig, men käkat och varit ganska glad, fick i sig lite apelsin när vi intog pizza oxå; det e en favorit, kul :)

Idag såg jag en bild på Facebook, en jag känner i L.A som lagt ut en bild på..
Låter ju ONEKLIGEN rätt smaskigt. Det blir mitt första inköp så fort jag sätter fot på amerikansk mark nästa gång ;)

No comments: