Sunday, May 22, 2011

Hår

Om det e nån som har några funderingar om mitt hår just nu så kan jag förklara det lite lätt som så.. Att jag först la i knallrosa slingor, blev väldigt häftigt tyckte jag själv. Sen tjyvade jag lite ur en burk som L hade beställt tillsammans med mig, trodde (och det trodde väl för den delen hon med..) att det skulle va riktigt blodrött - tänkte att det skulle bli coola slingor i det blonda håret - men det va mer åt det...mörkoranga hållet.. Och knallrosa och mörkorange i blont hår e ju en ganska ohärlig kombo, och den där hårfärgen som e så ökänd för att gå ur snabbt bara sitter å sitter å sitter... Så idag köpte jag lite blondering (ÄNTLIGEN) och ska fixa lite imorrn, skulle vilja klippa av lite löshårslängd oxå, tycker det e alldeles för långt.

Tillbaks till skolarbetskrivandet. Wonderful. Ett på natten. Fast rackans va trött jag e, blir nog bara en liten liten paragraf...

No comments: