Tuesday, May 17, 2011

Kurser

Herre jistaness, imorse va Mia och jag på spinning; 6.45 uppe på Actic på Lugnet, har nog inte tränat spinning sen jag gick på gymnasiet typ. Sen ikväll ska jag på skivstång på Friskis & Svettis kl 19; härligt, önska jag kunde träna massa varje dag, som in the old days (..ja, typ för några år sen, ha ha). Men nu har man ju en liten bebis ;-) Får ta gå klart utbildningen nån gång och skaffa mig ett jobb så jag har råd att börja på Må Bättre, där finns det ju barnpassning ;-)
På tal om utbildning har jag valt kurser idag på undersköterskautbildningen till de valbara kurserna: utvecklingsstörning och funktionshinder, vårdpedagogik, hälsopedagogik, informations - och kommunikationsteori i vården och slutligen organisation och ledarskap.

Lite senare:

Nu blir det ugnspannkaka, sen moooot Friskis!

No comments: