Friday, May 20, 2011

Frida

Idag va jag på skivstång/intervall-pass på Friskis & Svettis; riktigt härligt svettigt och lite smådrygt, hade inte så mycket vikt på stången, det va kondition, stång, styrka, kondition, typ.. Maria, Anna och Frida va oxå där och flåsade.. Eller, Maria och Anna stod så långt bort att jag tyvärr inte kunde uppfatta om de flåsade eller ej.. Frida berättade att hon köpt melon till fredagsmys, vilket ju e läskande och gott. Sedan skrev hon nått tänkvärt på Facebook:

Önskar dock att jag hade en fet chokladkaka ist för melon :/ Menmen. Mitt motto jag försöker anamma är "Vill du njuta i 30 sekunder eller njuta varje gång du ser dig i spegeln" :)

Smart.

Nu blire spinning på F & S på söndag, känns bra att ha kommit igång med träningen så pass.

1 comment:

Frida said...

Du är super duktig som kommit igång så bra med träningen! Inte många som orkar kämpa igång efter graviditet.. Bra jobbat! MER träning nästa vecka nu! :)