Saturday, May 28, 2011

Kusin vitamin

Mina nya PUMA skor e så sjukt bekväma, inte fotade på det snyggaste viset, men värsta sköööööööna :) Halva priset på Skohuset!
Idag har kusinerna Mirabelle å Millie (coolaste namnen) varit tillsammans hela dagen, jag va barnvakt åt Millie från cirkus halv elva då vi gick å hämtade henne; gick en sväng på stan och fick kaffe (jag) och klubba (Millie) av Sossarna som stod vid Geislerska parken. Millie va så duktig på stan och gick bredvid vagnen med Mirabelle. Oj oj oj va stor hon e..


Vi hann med att äta fiskpinnar, jordgubbar å grädde, Millie fick Hello Kitty såpbubblor som hon blåste, kollade på Barbiefilm, busade med Mirabelle på golvet, vi gungade ute och slutligen blev det lek i bollhavet och pizza till kvällsmat innan vi sa Hej då..

På kvällen bjöd Nicklas på pizza; Mirabelle och jag gick och hämtade på Amorita. Jag testade att ha Mirabelle sittandes i sulkyn, det funkade bra, så lätt att ha sulkyn istället för stora vagnen. Hon bara växer å växer, till storleken tänker man väl inte lika mycket på det som till utvecklingen.. Hon gillar bredbar leverspastej från att ha provat det på öppna förskolan i torsdags, fick det på mjuk smörgås idag, hon drack även päron lättdryck :) Själv fick jag lov att prova pizzan "Malin Special" som är en taco pizza, det tog ungefär en timme att äta den, jag tror min magsäck krympt.. Och jag är fortfarande lite VÄL mätt.. Känns som jag inte behöver äta nått förrän till midsommar..

No comments: