Friday, May 27, 2011

Jack

En bra dag. Dock utan plugg. Dåligt. Men men..

Imorse gick vi till Elsborgs öppna förskolan och spenderade f.m där med bl a Tina, Esmeralda, Linn och Sixten :) Jag fick prova Tinas bärsele och bärsjal för framtida lån till Peace & Love då vi ska ta med alla tjejer på torsdagen, det funkade jättebra med selen för lillan, blev så glad och lättad :)
På e.m gjorde vi ej mycke av värde förutom att leka och mysa Mirabellen å jag medan papputten va jobb och gjorde prov; hemma å diskade/bäddade/åt potatissallad/tittade på Musses Klubbhus/gjorde rent badrummet (YES!)..

Nicklas åkte på utvecklingssamtal för Ellen och direkt när han kom hem pyste jag ner till Friskis & Svettis (där jag f.ö ska va om 6 tim...!) och va på infomöte om hur jag skulle kunna bli gyminstruktör där, vi får se...

Mamma kom över vid 19-tiden och vi gjorde kycklingbröstfilé i ugn med bulgur/grönsaker/ananas-salsa/grädde.

Nu på kvällen har mammutt varit barnvakt åt Mirabelle och det hade verkat gått bara bra! :) Vi såg "Pirates of Caribbean 4", en typisk Jack Sparrow rulle.. Blir nog säkert en till.. Jag åt inte ett endaste biosnask!

Som sagt, kl 7.00 e det spinning för min del så det e väl bara att ställa ifrån sig datorn och tvångssöva (ja.. så svårt ska det nog inte bli..) sig själv på momangen! Tjingeling!

No comments: