Tuesday, May 24, 2011

Golden palace

Äter stenhårda kiwisar. Fast jag köpte dom flera da'r sen.. Va sjuttsicken..

23.26 och jag e mycket onöjd med min skolarbetsinsats denna vecka. Nu e det ju förvisso bara tisdag, och alla vård - och omsorgsuppgifter MÅSTE va inne denna vecka, men .. men men...!! Jag har dom stora uppgifterna kvar, och här ligger jag å äter kiwisar och lägger till plagg efter plagg i Minneslistan på Tradera. En riktigt miffofilm har jag lyckats spendera 75 min (..ej så lång dock) framför; "Lost boys 3", oxå, men då va ju Mirabelle vaken så då blir det ej så mycke plugga av. NÅVÄL. Bättre tag imorrn. Jag känner lixom bara sånt motstånd när det e så mycke......... Gnäll gnäll gnäll.

Imorse va jag på introduktion till den nya kursen Etik och livsfrågor; det tog bara en timme. Nicklas och jag lunchade på Golden Palace, och det va högst gemytligt och trevligt tycker jag minsann :) Jag älskar dig Nusse.

På e.m försökte jag skriva om mitt senaste skolarbete, en uppgift om diabetes OCH LSS. Wtf. Uggghhh...!

19-20 va det skivstång, och jag stod längst fram och visade mina enorma muskler och mitt ländryggsfett för jag hade ett sånt trökigt linne som åkte upp bara man gjorde nått litet uppvärmingshopp. Sen blev det kycklingmiddag vid hemkomst. Och Mirabelle åt kyckling & grönsakspuré för första ggn. Och sen blev det film. Och dusch. Och nu slappighet.. See ya tomorrow :)

No comments: