Friday, May 13, 2011

Presenter

I söndags fyllde jag hela 33 år och fick en massa finfina presenter :) Hade lite folk över på födelsedagsfika och gjorde två mumsiga tårtor som Linnea och Ellen dekorerade och hjälpte till att skapa.

På morgonen kom Nusse å tjejerna och sjöng och jag fick öppna presenter i sängen, riktigt mysigt, fick Martina Haags "Fånge i hundpalatset" (har kommit igenom halva, helt hysteriskt bra skrivet; underbara vardagspredikningar), ett vitt sovlinne, ett par rosa spetstrosor (som E valt ut, hi hi) och ett rosa mobilfodral (nått jag verkligen önskat mig).


Inte en födelsedagspresent, men tidigare i veckan (samma dag som jag köpte P&L biljetter faktiskt) besökte jag utförsäljningsaffären på Yxhammargatan och köpte en söt rosa tröja till Mirabelle för 59 kr! :)

Av mamma fick jag vackra liljor (som doftar fantastiskt, men väldigt mycket, står på balkongen just nu), en vinkaraff och en mascara, hade önskat karaffen; jättefin, hade nog önskat mascara oxå ja, jättebra presenter!!


Idag kom Ulf och Helena på e.m fika; dom hade inte sett Mirabelle sen julafton ;) Fick väldigt fina rosor..

Och Helena hade stickat en alldeles bedårande randig tröja till Mirabelle :)


I onsdags va Elin här på fikelifika och hade köpt en klänning till Mirabelle på Ullared under helgen, sååå söt :)


Av Jasmina fick jag en söt liten krukväxt i en rosa vattenkanna! :)




Av Linn, Johan, Linn och Sixten fick jag en jättefin rosa krukväxt som passar jättebra i köket!


I onsdagskväll mötte jag upp med Mia och myste på Victuscellas uteservering och fick en jättefin skål som är två skålar som formar ett hjärta; "mitt" och "ditt", väldigt bra present då vi inte har så många fina småskålar.




Av Martin fick jag ett par jättenajsiga lurviga tofflor som man kan värma i micron, hujedamig så lyxigt :)

Från Ragnegårdfamiljen fick jag ännu en rosa vattenkanna och en tomatplanta!


I måndags tog Mirabelle och jag bussen till Borlänge och lunchade med pappa/morfar på Broken Dreams, av honom fick jag ett presentkort på Åhléns, där har dom ju väldigt mycke, får hålla i det där presentkortet ;)

No comments: