Tuesday, March 10, 2009

Lugn tisdag..


Städar/kokar makaroner/lyssnar på Aesop Rock för tillfället.

Lunchade med Emma på Pralin tidigare idag och diskuterade bl a Familjen Annorlunda och att ha barn, eller inte ha. Hon har 2 kids med en man hon ej bor med. Emma bor i Vika för övrigt. Vi gick i gymnasiet tillsammans, höll på med rollspel och lekte även med Tina som numera bor på Galgberget med sin Charles och missen Bagheera (det händer så lite i mitt liv att jag fyller i personligt info om andra människor..).

Sen slank jag in på Gallerix och köpte en ram till en planch med ett litet litet urklipp ur Tabaimos utställning (se igår) som jag köpte på Moderna Museet i helgen.

Och till slut jobbade jag 13-21. Det va bara en tant som föll nu på kvällen, pladask på golvet, jag har en fallenhet att bege mig på dessa besök. Men hon fick stanna hemma istället för den sedvanliga ringa-efter-ambulans-valsen.

Slut.

No comments: