Monday, March 30, 2009

Ananasöverraskning


Det här e egentligen ämnat för min matblogg (som ska uppdateras SNART), men jag gillar ju att prova nytt nytt nytt OFTA.. Och idag köpte jag Svenska Lantchips ananas krisp (chips) på Hemköp vilket va en total katastrof, riktigt artificiell skräpsmak. Ett stort Nej tack till dem.


Martins mormor gick bort igår efter lunch, han sms:ade mig ganska direkt efter detta. Jag jobbade och ringde upp honom direkt. Stackars Martin :( Han pratade jämt om henne och besökte henne ofta när han var i Malung. Skickade ett sms till honom för 20 min sen, men har inte hört ngt tillbaks. Meh.


Astrid tycker om kyckling (och grönsaker..) med kokosmjölksås.. hon e galen.


Imorrn e det väl jobb, jobb, jobb som gäller.. så jag ska hoppa in i duschen och pysa i säng relativt tidigt ikväll. Kramis

No comments: