Thursday, March 12, 2009

Jag behöver låna en borr!!! (..igen)

Idag köpte jag spots till sovalkoven. Min vackraste lampa från Blue Corner har tagits ner eftersom den bör sitta i ett rum med högre tak och jag lite då och då fastnar med håret i den när jag bäddar sängen. Jaa.. SÅ lågt hänger den ner.. Meh. Martin började fixa. Men en borr behövs till detta projekt.

Martin har ställt in så att jag kan skriva med å,ä,ö på min laptop nu. Hurra :)

Har även köpt ett draperi till sovalkoven; 29 kr på Hemtex (udda gardinlängder), 3 meter långt så jag sprang även in på "tygaffären på hörnet" och köpte 150cm x 15cm gult tyg att sy ngt slags omtag av.. We´ll see..

En helskön dag på jobbet, cyklade runt i solen och hade bara härliga besök :)

Sen kom Linda på bananbrödfika, skitsnack, surf, Youtube och cuteoverload.com

Nu har Martin gjort ngn slags french fries rätt.. French fries å Simpsons :)

1 comment:

Anonymous said...

Jag har en borr om du vill låna men det är inte en betongborr...