Friday, March 20, 2009

Jobb å stök

Det e för närvarande jävligt stökigt OCH skitigt här på Kisvägen 30C. Som om inte stökigt vore nog. Det hela började för prick en vecka sen när Martin bar hem ett vitrinskåp och vi började möblera och fixa om. Sen behövde jag flytta på kläder osv.. Plockade av visset på blommorna och släppte det rakt ner på golvet (fint).. Tänkte att jag skulle riktigt fixa iordning och städa och torka golv när vitrinskåpet va uppe och spegeln i badrummet kommit upp.. Men det e DOCK EJ uppe än, förhoppningsvis imorrn. Astrid löper och det e ACK så drygt. Hon går och markerar och jag går efter med rengöringsspray och trasa.. Senast fick sig sovrumsmattan en omgång. Va kul. Måste kila och kolla om det finns nån tvättid.. Men NÄR ska jag ha tid att tvätta??? Har iallafall ppiller till Astrid att hämta ut imorrn på Apoteket.

I helgen ska jag oväntat jobba 8-13, 16-21 både lördag och söndag. Sen om nån e väldigt intresserad ska jag jobba:
mån 7.30-16, träffa Mia och simma
tis 8-16
ons 12-16, träffa Mia och gymma...Då skulle jag kunna tvätta... ska kolla vad som finns sen..
tor 8-16
fre 7.30-17
lör 7.30-16
sön 8-14.30, träffa Mia och gymma..

Sen tror jag att jag måste ta semester..

Lördagen den 20 juni ska jag tatuera mig. Spännande.

:)

Nu e det brittisk porr på TV.

No comments: