Tuesday, March 31, 2009

Iiiilla, jag mår illa..

18.20

Jag blev bitter och åt upp en hel påse lösgodis jag tänkte skicka till Lina i L.A.. Detta tog ca 12 minuter.
Nu känner jag mig helt äcklig i hela mig. Jag tänkte träna, men så väntade jag på stan för en grej.. gick hem och väntade och sen stängde affären där det skulle äga rum och då hade jag redan ätit upp allt godis. Och höll på att spy. Jag tycker inte ens om godis. Jag har riktig kräkkänsla i magen. Måste nog hälla i mig resten av äppelcidervinegärflaskan nu. Ångest.

19.31

Gick ner på stan för att få lite luft. Gick in på Village och köpte en fin lykta som man hänger med en sån där cool fjäder de har i alla inredningsaffärer som man kan dra ut till önskad längd. Har dock ingenstans att hänga lyktjäveln. Innan det köpte jag ett staffli på Clas Ohlson. Imorgon; färg och penslar!

No comments: