Sunday, October 31, 2010

Sjuklig söndag..glägg glägg..

05.22

Hett honungsvatten och laptop i sängen. Tror jag inte kommer att somna om nå mer nu.. Hostar så fort jag lägger mig och ingen ställning känns bra heller, varm i hela kroppen e jag också.
VÄGRA bli sjuk lixom..! :(

Nusse har dragit till jobbet och tjejerna sover (..i förhoppningsvis 4 timmar till..)..
Känner mig helt lam i kroppen, I need a kammarjungfru por favor..

09.17

Somnade om lite.. Skööööööööööööööönt. Vaknade av tjejernas Barbielek, ganska komiskt att lyssna på, värsta dramascenariorna utspelas i den där Barbievärlden ;)

16.06

Håller på att gö iordning en köttfärs/salsa/majs-paj till kvällsmat. Lugn råder; Ellen spelar på Spelo.se, N handlar och Linnea e på tennis.

18.28

Världsintressant inlägg det här ;) Tjejerna leker med nyinköpt lego, N tittar på fotboll (sååå sjuk stackarn) och jag ska ta mig an babyrummet där nu precis ALLT e instuvat; spjälsäng, skötbord, 2 Billyhyllor, barnvagn, IKEA-påsar med tvätt, verktygslåda, skolböcker, tidningsmappar, driljoner papper, halloweensmink, ouppackade väskor från Barcelona.. m.m..

No comments: