Sunday, October 3, 2010

Sunday morning..

06.12

Sista dagen på den här veckan. Nicklas drog till jobbet runt halv sex och efter det lyckas man ju ej somna om; så jag fyller på lite här.. Själv ska jag gå upp strax för att jobba 7.30-14.30. Efter det blir lägenheten fylld av flickor; Ellen, Linnea, Mia och Millie invaderar :)

Har inte haft nån slags inspiration att skriva denna vecka, men nu i den nya veckan ska jag lämna veckans märkliga incidenter bakom mig och trava vidare.

Ska bli en mysig e.m å kväll med syster yster och de övriga gangstrarna; dom e så goa allihopa! :)

Va med och hämtade Millie på dagis här om dagen, hon e nog lite kär i sin moster hon ;) Babblar om sin kusin i magen gör hon iallafall, ha ha! Tänk när min baby går på dagis ;) Man kan knappt tänka sig att man ska ha en bebis i famnen om kanske 2 månader, så dagistankar e kanske en smula far off.

Lite kärlek till min nussepuff oxå, puss puss..

No comments: