Thursday, October 21, 2010

Beat

7.42

Jag har värsta insomnia för tillfället; tack å lov ska jag inte jobba nå mer fr o m imorrn och kan ta igen sömnen under dagens lopp.

Natten till tisdag kom Ellen in till oss vid 2.20 på natten och sen låg jag vaken tills jag skulle upp å gå till jobbet för ett hääääärligt dagspass 7.30 - 16.
Natten till onsdag sov jag heeeeeeeela natten, helt ostört, och somnade t o m om efter att Nicklas dragit till jobbet runt halv 5. Så ljuvligt, man kände att kroppen va utvilad..
Naten till idag blev jag väckt av sms strax innan 4, vem skickar DÅ lixom??? Ett mycke märkligt sms va det dessutom, personen i fråga lät inte glad på sig själv, jag skickade ett kort svar och fick ett svar tillbaks i där det stod att messet jag fått tidigare skickats fel (!) och att det skulle till någon annan i min närhet som jag då istället låg och oroade mig över ett tag. Suck? Och trots att oron försvann så kryper en massa andra tankar på och magen va stor å bökig och Mirabelle rörde på sig hela tiden och vips va klockan 6.

Ska bädda sängen så jag kan falla ner i den när jag kommer hem från att lämnat Ellen på dagis..
Glömde köpa sminkborttagning igår så jag ser f.ö ut som en häxa.

11.12

Efter jag kom tillbaks från dagis strax innan kl 9 så jag la mig under en filt och måste ha somnat direkt..

Nu ska jag jobba 12-21. Orka..........................? Känns som jag skulle kunna stanna under filten i allafall 2 timmar till.. arma kropp..

23.00

Det va en skön e.m 12-16 passet; cyklade runt i solen till tanterna, ut på 2 promenader och blev bjuden på kaffe å kaka ;) Kommer att sakna de där snuttetanterna (och farbröderna..) (jag gör det nog redan..). 16-21 spenderades hos en och samma kund, helt ok. Sen stal jag lite dator och utskrift efter 21 och kom slutligen hem till salladsbuffé, smask, tack Nusse.
N och jag har setat i soffan och tjattrat och nu e det läggdax.. Imorrn tyckte jag att Ellen kunde va ledig och hemma med mig; har tvättstuga kl 10, ska ner på stan och handla lite sladdar och SMINKBORTTAGNING, panta flaskor kanske, få e.m besök av Linda.. Ja, det rullar nog på; min första havandeskapsdag. Ska göra och posta babyshowerinbjudningar oxå :)

Ta-taa for now

No comments: