Saturday, October 30, 2010

Kill me

Sjukliga jävla trökeri. Jag längtar tills jag e ogravid. Verkligen. Vaknade vid 2.30, Nicklas skulle upp 4.20 (oh, lovely), hade halsbränna i hela bröstet.. Japp, najsigt.. T o m halsbränna på natten lixom...! Sen kliade det i frammen och sved så in i norden där bak; ni kan nog lista ut vilka kroppsdelar själva.. Upp, salvor, vatten, Alvedon.. Inga syreneutraliserande tabletter hemma (SÅKLART).. Vid 3.30 stod jag vid köksfönstret och drack yoghurt; ganska lent åt strupen i tider som dessa, drack mjölk till maten i Barcelona ;)

Ville lixom sitta upp mot kuddar så att inte halsbrännan skulle förvärras och försöka somna, men då satt jag ju på den där svidande rumpan.

Runt kl 4 sådär avtog allt endel, då tog istället kryp-i-benet över, typ värre än allt, för att kunna ignorera detta ska man va REJÄLT trött..

Eller nä, vet inte riktigt vad som e värst..

Dessutom får jag typ attackhosta, ibland så jag tror jag ska spy. Hände bl a på planet hem från Spanien i förrgår, och då kräktes jag i Nicklas nyinköpta tidning. Mysig flickvän......................

No comments: