Thursday, October 7, 2010

Huffin n' puffin'..

Tittar på "Robinson", not my type of show. Kanske anledningen till att jag sitter med datorn i knät..

Jag har varit så andfådd på sistone vilket jag tog upp med barnmorskan igår. Anledningarna till detta är för det första att babyn börjar fläska ut sig en massa i livmodern å trycker på lungorna och för det andra har blodomsättningen ökat en hel del vilket betyder att hjärtat måste jobba lite.. Imorse kände jag verkligen av flåsigheten på jobbet; riktigt drygt va det :( Morgonen bestod av mycke spring (i regnet)..

Träffade på Lotten och Kari på Åhléns, de har båda barn, jag har väl aldrig kännt Kari, men Lotten har jag ju gått i samma gymnasieklass som. Det blev lite babyprat och jag talade om att graviditet inte va nånting som jag tänkte inviga mig själv i igen.. Lotten berättade hur jävlig hennes andra graviditet varit. Alla säjer ju att man glömmer all skit när bebisen väl e född, förutom Lotten då ;) Very good gummisnodd.

Unnade mig en lyxpresent idag; en TIDNING :)

Jag har lagat stuvade makaroner ikväll för första ggn i mitt liv, de blev okej tror jag. Sen bjöd Nusse/Ellen/Linnea på jättefärska å goa donuts; jag fick en rosa..

Nu e det lite halvflåsigt igen och Mirabelle kör sin kvällsinnebandymatch i maggen.

No comments: