Friday, October 8, 2010

Vecka 31

Shit. Denna vecka har gått snabbt. Och imorrn går jag in i graviditetsvecka 31. Galet. Citerar från Babycenter.com: "På grund av trängseln därinne, har du kanske märkt att bebisen inte längre rör sig lika livligt. "
Öh; joo.. Det härjas väldigt mycke där inne.
För övrigt e det 9 oktober imorrn; 2 månader kvar tills babyn tänkt ploppa ut.

Igår va en märklig dag som gav mig en riktig tankeställare; både på mig själv, mitt förhållande, bekanta.. Även fast jag kanske till viss del kommer att envist gnida runt i mina egna sär-spår känns det som det skulle kunna va en vändpunkt. Jag e så lycklig över min bebis och min underbara pojkvän Nicklas som förgyller alla mina dagar sen jag först träffade honom, Mirabelles storasystrar, min fina familj och mina vackra vänner. Ibland fulas tillvaron till bara, man vet inte var man har sig själv eller nån annan. I ett utav gårdagens kaos vet jag inte om jag ska skylla på graviditeten, men jag tror förvisso att det till viss del är så, sen tillkommer bara ett huvud som inte kan tänka klart och en käft som vräker ur sig det ena..efter det andra..

Nåväl....................................

Imorrn e det jobb på Kransen! Lagom lång dag till kl 14, sen ska jag kika fitnessgalan uppe på Lugnet; kanske med Linnea. Fick nyss reda på att Helena e i stan så vi ska nog träffas en stund oxå :)

Nu håller jag på Sassa här i Idol-duellen :)

No comments: