Monday, October 18, 2010

Måndagen strax avklarad

Känns som det kanske blir lite lite blogg denna vecka; har varken tagit mig tid eller haft en massa tid att orka sammanställa och visa bilder och skriva och berätta.. Kom hem från Västerås igår; där va det trevligt, middag hos Tariq och Pernilla, lite galleriashopping och storshopping på IKEA (vill nån komma å skruva???). Idag har jag jobbat, fick jobb sms i morse (!), sen har min syster varit här och förgyllt, gjorde pizza på kvällen och tittade på tjockisarna i Biggest Loser. Imorrn e det mer jobb, sen kommer Linda på besök; ska hjälpa att skruva Expedithyllor, måla naglar och inta stuvade makaroner & kycklingköttbullar. Onsdag blir det sista-rycket-plugg inför fysikprov på kvällen, ska även till MVC då. Torsdag vetti 17; plugga lite inför högskoleprov kanske? Skulle vilja upp till gymmet oxå tack, på kvällen gör jag sista jobbpasset innan havandeskapsledighet tar vid på fredag, YEAH. På fredag ska jag bl a tvätta och gå på After Work. På lördag e det högskoleprov och på söndag åker vi till Barcelona.

Ok............................

1 comment:

Linda Äter Ost said...

När du ändå är på G, kan du ju rädda världen med? :D