Thursday, October 14, 2010

Svarta strumpor

06.05

Jag kan inte sova. Drygigt. Speciellt som man ska upp sen. Annars kunde man ju gått upp en sväng; läst lite Falu-Kuriren, druckit lite te och bloggat lite med den sköna vetskapen om att man kan stappla iväg till sängen och somna om.. Men tyvärr står ju alarmet på 7.30 så jag kan stappla iväg på kemi-lab istället. Dricker lite kamomillte, har snabbläddrat FK.. bloggar..

Igår pratade Nicklas om framtiden, det va så härligt, han e så kanon hela han.

18.07

Har varit vaken på tok för länge. Somnade inte om imorse och heller inte i soffan för en timme framför Playhouse Disney; "märkligt.."
Mia å Millie har varit på besök; ätit plättar och diverse. Hon e så stor Millie; har på sylt å grädde och brer mackor hemma berättade Mia :)
Jag i min tur har inte gjort vidare mycke känns det som, va ner på Vägledningscentrum där det va Öppet Hus och hörde mig för va som händer med kursstarten på Samhällskunskap C, som ska äga rum på måndag (!).. Har iallafall avslutat matte B, så kurserna jag läser nu e Fysik A, Kemi A och förhoppningsvis Samhällskunskap C snart.. Fysiken och kemin KAN bli klar innan jul :) Samhällskunskapen har jag valt i den mest långsamma takt man kunde, e typ klar i mars..

När tvättade jag egentligen, måndag..? Måste vika lite tvätt.. Typ 14 driljoner svarta strumpor. Längtar tills lgnhtn e i ordning, blir lite trivsamt.. Det e trivsamt å mysigt nu med framför TV:n; om man undviker att titta bort mot kaosdelen av vardagsrummet ;)

22.15

Har varit vaken sen halv 5 imorse, det känns lite i kropp å psyke nu. Måste pallra mig i säng..

No comments: