Friday, October 8, 2010

Fredagsfilur

08.30

Fick inge jobb idag, buu. Istället te och rostad med marmelad på sängen. Sicket mys.

Har kikat Rusta blad å drömt om hemmets nya vrår..
Skulle behöva en till Billy bokhylla, ifall nån har en på lur??? Köper och hämtar! Tänkte måla om 3 hyllor i vitt och skärma av vardagsrum/sovrum. Vi har 2 hyllor..

Känner mig riktigt skunkig, ska bädda å hoppa in i dusch..

09.50

Fredagsfräsch med (till någons förtjusning..) läppstift å allt. Tur att dusch och smink existerar.

12.47

Det blev inte mycke matteplugg idag :( Lite föööör okoncentrerad.

Hanna & Hedda e på väg; Hanna ska klippa sig lite. Borde slänga i mig nått ätbart.

17.06

Jag har bara intagit mackor idag. Och lättdryck. Behöver nån slags mat.
Har iallafall räknat lite matte.. Har prov på halva boken på måndag. Jag tar nog inte den där mattekursen alltför seriöst. Anledningen är att jag redan har godkänt betyg i den från gymnasiet, har ju andra kurser att lägga ner lite slit på nu som jag behöver för att söka högskola. Matte B läser jag ju som en liten repitition och uppvärmning för att läsa matte c sen.. Varför var man så slöööö på gymnasiet??? Läste ju matte c där också, men det va ju så trååååååkigt att plugga då, som en fångsanstalt lixom. Matte c hade jag tänkt mig nästa termin, om det funkar med babyn.. Kurserna jag tänkt plugga in till nästa höst (2011) är: (matte B), matte C, samhällskunskap C, filosofi A, psykologi A, fysik A och kemi A. Yay?

No comments: