Monday, November 1, 2010

Seg veckostart..

Natten till idag va en riktig madrömsnatt :( Va upp varannan timme och drack vatten, gick på toaletten, tog halstablett, vände mig om 17 ggr och kunde ändå inte hitta nån bra ställning att sova i. Ellen SKREK efter pappa vid 4 snåret och på morgonkvisten bestämde sig tjejerna för att leka en mycket höljudd lek i köket. Lyckades somna om halvt som halvt på morgonkvisten med helt fantastiska öronproppar jag fått av Nicklas, gick nog inte upp förrän 11-11.30 tror jag. Men då va kroppen SLUT. Det har tagit rätt mycke på mig att inte träna som vanligt och gå runt och va gravid med allt lovely det innebär; sen finns lixom ingen kraft för att bli sjuk på det när all ens batteri redan går till babyn. (Gny å gnäll).

Tog en sväng med Linnea på stan, bl a lite bibliotek och vinkevink till Malin.R, Emina och Markus.R :) Skönt med luft..
Postade 15 inbjudningar till min babyshower oxå, har några kvar att posta imorrn..

Ikväll tänkte jag se första avsnittet av "Boardwalk Empire" med Steve Buscemi; men det visade sig va samma tid som Biggest Loser som flicksen kikar på nu, efter att jag tjatat dom till TV:n; "- Snart börjar BL.." "- Nu börjar BL om 5 min.." "- Nu börjar BL.." "- Ska ni se BL eller..??!";)
Men Boardwalk Empire går visst på Canal + Play och repris imorrn! :)

Ska kika Biggest Loser nu me flicksen.

Imorrn ska vi baka, vet inte riktigt vad.. Ideas?? Sen ska Linda komma hit medan Älsklingsnussen å jag drar på Föräldragrupp.

No comments: