Tuesday, November 9, 2010

Shopping å stuff man KAN köpa..

Idag har jag fyndat på H&M; det e nämligen lite extrapriser där nu fram till 21 nov, så passa på! ;)
Köpte bl a Truly Blonde highlights som jag använt de senaste gångerna jag färgat. Har förvisso använt färg och inte highlights, men provar nått nytt! 79,50:- istället för 119:- Min deo har varit slut i ..minst en vecka så det blev en ny Rexona roll on, provar en ny jag inte haft tidigare; 19,50:- istället för 34,50:-
Passade även på att köpa min sköna L'Oreal ansiktscreme som det börjar bli lite lite kvar i burken på.. 49,50:- istället för 69,50:-

Och slutligen köpte jag en ny mascara. Nog för att jag har en, men jag har en Isadora mascara jag köpte i snålhetsdagar, så på Eminas inrådan köpte jag denna Maybelline mascara, 99:- istället för 139:-. Turigt nog fanns den i waterproof som jag använder.

Sen såg jag nått på Hemköp som verkade ganska vidrigt.. Sån j---a märklig blandning av ingredienser..
"Kållappen, även kallad slaksida, är oxens magparti, dvs bukmuskeln med fett och bindväv. Utöver flanksteken som sitter i ljumskpartiet, används köttet huvudsakligen till köttfärskött."

Sen finner jag det lite märkligt hur det inte alls berör mig att se julglögg ute i handeln i oktober, men att jag blev ganska upprörd när jag såg LUSSEKATTER på affären idag.. Hmm..

Sen såg jag en lite lustiger bok på ett ställe, men det får ni fråga om..

Nattis! :)

No comments: