Wednesday, November 3, 2010

Mage

Vi turas om vem som e mest sjuk för stunden i detta hem just nu. Linnea hostar massa på kvällen, Nicklas låg halvdöendes mest hela dagen idag, min näsa började rinna som en kran direkt efter att Nicklas dragit till jobbet ikväll.. Ellen då..? Det va väl hon som va sjukis från början, men hon e väl friskast kom jag på. Lucky.

Linnea halvsover framför "Matrix" (..jag som tänkte introducera till högkvalitékult) efter att ha slurpat lite hett honungsvatten i soffan med mig. Ellen har lyssnat på Pettsson-sagan och själv vet jag inte riktigt hur länge jag tänker va uppe ikväll. Inte så värstans kanske.

Idag har jag blivit sminkad av duktiga Elenore och fotad av Jimi, tog gravidbilder i studio, de blev så fina, e ju typ i vecka 114 nu.. eller ja; 35? Långgången e man iallafall. Har taggat ner på tempot lite sen Barcelona och mår bättre; i Barcelona va det bl a mycke halsbränna, nått som jag knappt kännt sen jag kom hem. Det va dock skönt att återvända till gymmet igårkväll, det va ett tag sen jag va där.. Folk stirrade som om de inte sett en gravid kvinna förut, ja ja.. Jag kör samma vikter, men håller inte på lika länge eller lika många reps.
Vi åt marängsviss ikväll och tittade på "Grannfejden" (såå värdo), det va en höggravid tjej med som gått över tiden; smalare än mig och med en enorm mage. Ellen påpekade att: "- Den där tjejen har lika mage som dig Malin..men inte lika stor.." Hur stor e jag egentligen??? Tyckte jag inte såg gigantiskt ut på bilderna Jimi tog idag heller fast kameran lägger på lite extra, men kanske resten av kroppen e bambastor så att man inte inser hur stor magen är.

Ja ja, i-landsproblemdiskussion med sig själv..!! ;)

No comments: