Sunday, January 6, 2013

Dag 7 ~ Rygghelvete

Folk undrar om det är jobbigt att ha både flicksen själv. Och där är svaret nej. Det har stundom kanske varit en aning tråkigt att vi spenderat så mycke tid inne och Mirabelle inte varit på dagis. Sen är man ju van att ha haft Nicklas hemma i en månad och att vi båda delat på allt (som jag nämnde förut, Nicklas har t o m tagit hand om Matilda en aning mer än mig ett tag när jag hade mycket på skolan), men det är som det är, tycker det har gått superbt, haft energi och gjort det jag kunnat, fram till nu.

Min rygg is killing me. Imorse när jag skulle gå upp med en ledsen Matilda och göra flaska kl 4 kom jag knappt ur sängen, måste ständigt påminna Mirabelle att "mamma har ont i ryggen..", och Mirabelle verkar tålamodigt förstående som med allt annat denna vecka. Det är rena rama jävla katastrofen skulle jag vilja påstå dock, det tar så otroligt mycke ork att ha så ont i ryggen, bara sådär. Känner mig som en helt annan människa och det var verkligen otajmat att få denna ryggvärk NU.

Imorgon ska jag ringa till en naprapat jag fått rekommenderad. Måste gå att göra NÅTT, kommer att gå ner mig i nått väldigt mörkt och djupt om jag ska ha sån här värk fram tills Nicklas kommer hem om ELVA dagar.

Kidsen är söta och Matilda blir en månad idag, några bilder nu när bildfunktionen funkar igen! :)
 
 
 

No comments: