Thursday, January 10, 2013

Dag 11 ~ Spinning!

Dra på trisser, jag har äntligen börjat träna idag. Kl 17 blev det ett medelpass med en fullsatt spinningsal på Friskis & Svettis. Det brukade ju vara mitt andra hem den där salen tidigare, men sen blev jag både tjock och skolupptagen och har inte varit i en träningslokal sen i september. Pappa var också och tränade på samma pass ikväll, han var också svettig trots att han cyklar till och från jobbet i Borlänge, galning. Ja det var skönt iaf. Imorrn tror jag det blir en annan slags träning, OM jag orkar ;-)

Annars blev det inte mycket gjort idag. Lämnade Mirabelle på dagis kl 9 och sen hängde vi mest Matilda och jag. Fick tillbaks en uppsats där jag skrev om bildligt språk i två dikter som jag fick godkänt i. Och sen låg vi mest i sängen och glodde och trodde att den andre skulle somna, men tji fick vi. Helt plötsligt var det dax att hämta Mirabelle på förskolan. Knallade ner på stan efter hämtning; shoppade nya lunchlådor och en ny låda till LEGO fönster/dörrar och sen vidare mot BR Leksaker där Mirabelle nyttjade ett presentkort och köpte sig ett Fairy Tree House, superfint :)
 

No comments: