Tuesday, August 10, 2010

Tröttsam tisdag..

Imorse sög livet hårt. Ja.. stackars stackars.. Kan tyckas banalt nu när jag ser tillbaks på det några timmar efteråt.. Men vid dåvarande tidpunkt kändes det som totalmörker. Släpade stegen efter mig mellan besöken på jobbet, stod i trapphusen och höll mig för att gråta. Stötte på mamma i parken och talade om att; "jag vill bort härifrån.." och fick då svaret; "men du va ju nyss i Skåne.." Lät ganska komiskt när jag tänker tillbaks nu. Men just då ville jag nog mer responda; "men jag menar för EVIGT, från denna ostimulerande SKITSTAD..!"

Woohoo. Då va man på topp ;)

Gick och handlade efter jobbet och hade sen tänkt och träna, men mina ben va helt färdiga, så himla trött, la mig och somnade på sängen på tidiga eftermiddagen..
Bryggde en stor kopp kaffe och fixade klart med tvätten och städade upp lite här hemma sen iallafall.

21.40

Nicklas hämtade tjejerna efter jobbet och vi har haft en lugn kväll med korv stroganoff och lass av chokladpudding, och Cartoon Network (..e det inte läggdax snart..??). E fortfarande trött, men skulle inte tacka nej till lite hångel om det skulle erbjudas, känner mig dock mycke bättre till mods än tidigare idag :)

Imorrn vet jag inte va dagen har att erbjuda riktigt; jobbar ju kväll och N jobbar natt.. Kanske tjejerna vill gö lite manikyr.. Har köpt 2 nya små Depend nagellack ;)

Until then..

No comments: