Sunday, August 15, 2010

Helgen som gick..

I fredags fikade jag med söta Sara.W på Waynes; trevligt :) Blev endel babyprat bl a. Sara har fått anställning på sin avdelning på lasarettet; GRATTIS! She's the shit ;)
På kvällen blev det tacos/nachos med tjejerna vid köksbordet; ingen "bra" (Idol etc) har ju börjat än för hösten. Gulp, e det höst snart..??! Mitten av aug redan, denna månad verkar oxå gå av bara farten..fy bubblis.

Igår kikade vi in premiärlördagen av Bondens Marknad; provade bl a rökt kyckling som blev tummen upp. Provade även tallskottsmarmelad...........................
På kvällen gjorde vi minipizzor av en 5-kronors deg jag hittat på Hemköp:

Pizzorna blev uppskattade av alla; så jag ska minsann bunkra upp ifall de fortfarande har mixen där, bra stundentmattips.. Frida ;)
Vi hade på lite olika fyllning, jag hade rökt kalkon (Eldorado), tomat, jalapeño, mögelost (den-med-mindre-fett-från-Hemköp-som-eee-så-god).
Tittade även på "Planet 51", den va ganska långdragen, men jag va lite trött oxå och sov igenom endel av filmen..


Idag har jag varit upp å tränat en sväng, skönt, och väldigt folktomt. Sen blev det tonfisksallad vid hemkomst och lite manikyr till tjejerna. Vandrade sen till Mia, men stannade och kissade både vid Kålgårn och Statoil..kissade nog 4 ggr hos Mia oxå. Macke hälsade på, trevligt att ses allihopa och skvallra, skratta och lata i soffan.
Hela min kropp e som en stor kluns av valrossighet just nu känns det som. Endel säjer att man känner sig så kvinnlig och t o m sexig med stora magen och den gravida kroppen; men det kan jag då EJ hålla med. Uuuuugh..! Koloss.
Nu har vi börjat kika på "There will be blood", tänka sig att det e ny jobbvecka imorrn; 8-16. Måndag, tisdag, onsdag, torsdag, lördag, söndag..ljuvligt ;)

No comments: