Thursday, August 12, 2010

Segigt

Inatt kom Nicklas hem mycke tidigare än förväntat, sisådär 2 tim eller så; runt två - halv tre alltså.. Och då tyckte vi det va en perfekt tid på dygnet att hålla oss vakna ett tag..(!). Under nattens lopp damp diverse skönklingande sms ner från E och strax efter kl 5 på morgonen ringde L (..dock av misstag förklarade hon senare..), ja hujedamig; började 8 imorse, masade mig ur sängen runt 7 (..eller efter..?) och va ordentligt j---a trött mest hela dagen. Glägg.

Jag slutade 14 idag och N hade lite diverse aktivitetsförslag för eftermiddagen. Jag bestämde mig för nån slags vila innan bestämd aktivitet tog vid; men så blev ej fallet sen, ändå skulle jag envist kämpa mig med på bowling med N å tjejerna, och fy SATAN va trött jag va. Satt på en bänk vid banan och motarbetade tårarna ur medvetandet. När vi lämnade bowlingen efter 1 1/2 serie (jag förlorade fett) drog vi vidare mot Ica Maxi där humöret började suga riktigt rejält.
Förlåt Nicklas; ajj lavv jo remember....................................................

Nåväl. Så här på kvällskvisten känner jag mig fortfarande lite tung i huvet. Va i hellskotta. Svalde precis en liter vatten och har druckit lite kaffe både före och efter kvällsmaten; får väl hoppas på en bättre dag imorrn..

No comments: