Thursday, August 19, 2010

Görledigt :)

Idag skulle jag jobbat 7.30 - 13, men eftersom det va så HIMLA lugnt på jobbet idag och bl a Tobias inte hade NÅTT att göra mellan lunch och 16.00 så fick han mina ynka 2 besök mellan 12 och 13, och jag skrev av en timme, gav min matlåda till mammutt och drog upp till gymmet; fick faktiskt skjuts av Älsklingen. På gymmet va det folktomt och jag pressade på ganska bra; körde kondition, styrka, kondition, styrka. Så jäkla skönt; tyckte babyn med ;-) Såg en tonårskille vid stora bassängen i illgrön Borat-baddräkt...!

Sen hem till lite tonfisksallad och diverse internettjolahopp.

Till kvällen bjöd Nicklas på sushi och Ploppstrut, smasko.
Det känns som jag varit ledig HUR länge som helst :) Trodde t o m det va finalen av Vem Vet Mest idag; men det e ju på freeeedagar. Och det e ju..IMORRN, och då e vi ju LEDIGA igen, N jobbar förvisso natt till lördag. Men HELA dagen, tammetusan ;-)

No comments: