Tuesday, August 31, 2010

Ränner i tvättstugan bl a..

Idag har Nussegubben å jag varit tillsammans i 7 MÅNADER, länge va?? ;) Eller ja, vi träffades på Åh för exakt 7 månader sen, en jävligt kall lördagsnatt i januari.. Kanske dax för nån liten parterapi snart..?? Njaäää.. vi har det så bra, tihi ;)

Bellie (ja jag vet, VÄLDIGT fyndigt smeknamn, tack å nig) har återupplevt Jay Z på P&L idag; jag blir lite tårögd varje gång jag kollar på denna populära video.. Gayiga jag.. Min Big Pimpin video har förresten fått över 1000 visningar på Youtube nu :)
Fick inget jobb igår, och ej heller idag, om ingen anmäler sig sjuk för ikväll då.. Jag tänkte "gå hem" på havandeskapspenning om ca en månad, men jag vet inte riktigt om jag kommer att klara av att inte jobba... "Bara" va hemma??? Finns ju massor att gö; planera halloweenparty, planera Barcelonaresa, Tradera, träna.. Men det kanske blir lite trök i längden att inte se arb.kollegorna på jobbet, när man faktiskt kunde göra't.. Mjaaa.. tål att tänkas på lite.. Har inte lämnat in de där papperen för påskrift till chefen ÄN, kanske gå hem mitten av oktober istället..?

No comments: