Tuesday, August 24, 2010

En regnig tisdag..

Idag va det mörkt. Som helvetet själv. Eller graven kanske. I Helvetet lyser ju eldarna upp. ("-Men VAD skriver du egentligen i bloggen Malin..?" hör jag min mamma säja..). Ja ja.. Det fanns ljusa stunder med :) Men som sagt; en depressionsdag i egen hög misärisk persona. Jihooaaa!

Jag drog ut allt ur de 2 garderoberna (mina) i sovrummet och ORGANISERADE; ut med sånt man inte kan ha som valrossklumpgravid, slängde Nicklas fula byxor jag hittade å organiserade smycken :) Önskar jag hade nånstans jag kunde hänga alla mina halsband..
Fint blev det iallafall.

På e.m jag gick och hämtade Millie på dagis. "-MOSTER MALIIIIN!" ropade hon när jag kom, awwwww, jag e så kär i den där ungen. Fröken berättade att Millie hade pratat om mig i ca en timme, att jag skulle komma och hämta och så ;-)
Vi gick och köpte rosa munkar på Ica Supermarket som vi fikade på tillsammans med Ellen och Nicklas; såå goda och superfärska.

På kvällningen gjorde Nicklas middag; för andra dagen i rad, sån lyx :) Sen åkte han och jobbade natt och vi tittade på andra avsnittet av "Fångarna på fortet" och jag la in diverse bilder på Facebook..

Jag har kännt så mycket sprattel i magen de senaste dygnen; först va det mest på morgon och kväll, men nu är det även under dagen.. Man ser t o m hur det sparkar till, ganska coolt ;) Fast jag tycker fortfarande det e lite alien-likt med en levande varelse I magen..

No comments: