Saturday, August 21, 2010

Lördagssvull

14.57

Jobbbbbbreak. Lite småpaus sådär mellan 13-16 just nu. Wonderful. Sen jobba med Sofia resten av kvällen, trevligt :)

När jag slutade första passet va jag kaffebjuden till Karin/Melvin/Neo så jag tog en hemtjänstcykel och rände dit, bakade chokladbollar igår och tog med; Neo mölade i sig nästan 3 styckna, duktigt! ;)
Kul att träffa Karin och bladdra lite.
Sen kom Elin och Johan; vi pratade diverse pluggeri och J nämnde att han kom in på Byggnadsingenjör i Blge förra hösten (den som jag strääääävar efter..), men att han tackat nej. Jahapps, vissa kan minsann.. Men allt sånt framtidspratrelaterat och övrigt jobb/skol-snack e väldigt inspirerande överhuvudtaget. E glad att så "många" (jo några e det iallafall..) ska sluta på mitt jobb (HAR redan slutat för den delen också) för att göra nått annat. Sen fick jag även höra om Elins pluggeriplaner :) Finner det så himla intressant och uppskattar verkligen när man kan få nån slags diskussion med folk som inte innehåller kärleksbekymmer/Gina Tricot/dagisstrul.

Ska blunda nån minut i soffan för att sen köra 5 tim på jobbet. Ciao!

No comments: