Sunday, January 29, 2012

Slut på veckan

Herre min get, inatt blev det sent. Men Mirabelle sov hela natten och sen väckte minstingarna mig vid 8; Ellen kan lyfta ur Mirabelle ur sin spjälsäng, stark!
Var på ett helgrymt spinningpass med Malin på f.m; man har ju fått vissa favoriter bland spinningledarna, idag var en utav dem, David. De andra är Bengt, Anna, Zara..
När jag kom dit var det familjegympa och hur mycke föräldrar och barn som helst! Jag längtar verkligen tills Mirabelle är så stor att jag kan ta med henne!! Det va barn i alla möjliga åldrar där..
Efter det vet jag inte riktigt vad jag tog mig för; duschade med Mirabelle och badrummet var översvämmat, härligt!
Mirabelle har sovit TRE gånger idag och va lagomt obstinat/hysterisk/ohungrig (??) vid kvällsmaten, så hon gick och la sig innan 7. Nu vid midnatt vaknade hon och fick en ny flaska.. Men febern har hållt sig borta sen i torsdags och hon har ändå röjt runt och haft många braiga stunder med :)
På kvällen tittade vi på "Äkta människor", där har SVT lyckats bra, underhållande och tänkvärt, och fantastiskt att slippa reklam!

No comments: