Monday, January 16, 2012

Ny vecka stundar..

Det va en lugn bra helg.
I fredags gick jag med Ellen och Linnea upp till dagis och hämta Mirabellisen i kylan.. Hon blev så glad att se oss allihopa, gullepluttan.. På tisdag börjar hon dagis på riktigt; tis, ons, tor 9 - 14, tror det kommer att göra oss båda gott :) Bara man kommer in i hela grejen så..
Igår var vi till Lugnet och badade, jag fållade nya köksgardiner och bakade bananmuffins..
Idag har jag varit på spinning och det var härligt! :) Sen bråkade jag med tvättstugan och tog en rask promenad runt Kålgårn med Karin, det va skönt! Vi har tvätt över hela lägenheten nu.. Hade bara bokat 2 tim, det hade varit ok om inte en maskin hade öppnat sin lucka och släppt hälften av kläderna och allt vatten på fribete. Vid halva tiden av tvättningen alltså. Kul kul..
Nu på kvällen har jag skrivit upp alla månader och lagt dom på dataskrivbordet, ska skriva upp olika mål och projekt för vardera månader.

Imorgon har jag mycke att gö!!

No comments: