Sunday, January 29, 2012

Skönhet och sjukt barn

Jag måste skönhetiga till mig lite. Imorrn efter spinningen ska jag ta en lång dusch och ansa hela kroppen med nyinköpt rakhyvel, det e sugigt när man inte haft nån fräsch rakhyvel; man använder det gamla rakbladet och får röda prickar längs hela benet och får skärsår bak på ankeln.. (..så att blodet FORSAR!). Ska även plocka mina buskiga ögonbryn, det har gått alldeles för länge nu. Ska sätta i nya örhängen i mina tre hål och måla alla tjugo naglarna; köpte två nya färger på Lindex-rea idag, bl a ett glitterorange, men det känns lite mer Fuerteventura över det. Smörja in hela kroppen i den lyxiga päronlotionen och några drag mascara och hoppa ner i nya jeansen. Fick två par av snälla älsklingen när vi tidigare va på stan, det behövdes då jag hade hål i de två par jeans jag ägde (har kastat dem nu, woohoo!). Äger även två par snygga jeans till som jag inte kan ha, och som jag heller aldrig har använt, ha ha, men en dag så.. På måndag ska jag somna i ett solarium i tjugo minuter och slabba på en massa Dove Summer Glow så jag blir värsta fräääääsch ;) Ska höra mig för om klipptid och eventuellt slingor innan vi far på solsemester oxå.
Nu får det va nog med pluggandet för ikväll, nästan halv tre lixom, natt kanske det klassas som nu.

Ska på spinning kl elva, ska bli härligt! Med Malin!!
Mirabelle har slutat hosta, ska gå in och checka henne, sen borsta tänderna supersnabbt och somna på stört. Nu började hon igen. Om det blir alltför mycke host får hon väl sova hos oss direkt. Hon har sovit hos oss varje natt denna vecka; sovit så oroligt.. Varit hemma från dagis två av tre; hostar å gnäller å gnyr. Min lilla stumpelump..
En bild Nicklas tog med sin iPhone när vi var på väg ner på stan idag, till alla er som inte har Facebook alltså ;)
Jag älskar dig Nicklas.

No comments: