Wednesday, January 25, 2012

Morena

Följ Jonas Gardell på Twitter är ni snälla, så får ni åtminstone garva högt sisådär 5 ggr per dag :)

Har jag nämnt att Lina sminkade Morena Baccarin för Golden Globes 2012? Så roligt tycker jag eftersom Lina och jag var stora "V" fans när vi var mindre, och Morena gjorde rollen som Anna i nya "V" TV-serien, som Nicklas och jag förvisso inte tyckte var så bra, men ändå; hon va skitsnygg på röda mattan iaf!!!


Mirabelle vaknade inatt och var varm, runt kl ett; bar in henne till vår säng, där låg och hon knölade runt och gnydde till kl fyra då jag tog tempen och hon fick en Alvedon, sen blev det inget dagis. Istället mötte hon, jag och Ellen upp med Linn, Lina och Sixten på Sportys. Mirabelles feber hade släppt, men sen blev hon varm igen.. På kvällen var hon dock pigg och söt, få se hur hon är imorrn.

För övrigt har jag haft mens sen i måndags, förra måndan alltså, = 9 dagar i sträck, jag tror jag inte har nå blod kvar i kroppen, känner en allmän surhet i sinnet, är hungrig mest hela tiden (gärna extremt efter kvällsmaten..) osv gudomligheter.. Men nu har jag varit ner på Hemköp och köpt ett nytt 40-pack bindor, så; hooray!


No comments: