Tuesday, June 14, 2011

VG igen :)

Imorse hade jag tänkt vandra upp till Lugnet å spinna, men min kropp sa tvärt NEJ. Låg med datorn i knät igårkväll och somnade även med datorn bredvid mig utan att ha postat blogginlägget jag skrivit.. Helt väck. Ibland e man bara FÖR trött för sitt eget bästa :( Så istället gick jag upp med Mirabelle å Ellen och lite senare intog vid en god smörgåsbuffet till lunch innan Nicklas drog till jobbet vid halv ett..
Efter lunch gick vi ner på stan en sväng; Ellen fick en blå bikini och Mirabelle en rosa baddräkt (jag döööör va söt man kunde bli, tyvärr inga bilder för jag hade bara mobilen till hands tidigare idag när hon provade den hemma, och kunde ICKE va still, sudd sudd..), och Linnea köpte en cool rosa nättröja. Shoppade även rosa hörselskydd till minstingarna, coola :) Mötte upp med Linn, Lina och Sixten och gick runt lite till på staden, trevligt :) Sen gick vi hem till oss och flickorna lekte och bejbisarna sov, åt och busade om vartannat.

Mys i soffan:
Mirabelle gör snygg pose..

Alltid dessa fötter..
Fick äntligen slutbetyg i Vård & Omsorg idag: VG!! :) Blev väldigt glad och pepp inför framtida kurser!! Tänk att Vård & Omsorgskursen till sist tog slut.. En sjuhelsickes massa uppgifter.. Jippijajj!

No comments: