Wednesday, June 1, 2011

Percy

Jag e väldigt myssjuk, och kl e snart 2 på natten. Och jag e inte supertrött. Hmm. Cola light is my enemy/friend. Hoppas Nicklas kommer hem från sitt nattskift SNART. Storflicksen gick i säng vid 22 och Mirabelle strax innan 23 (envisa gullmonster), vi kikade på "Percy Jackson & kampen om åskviggen" som va 2 tim lång; Ellen höll sig vaken hela filmen, jag läste rätt mycke och hon hängde med jättebra.

Idag har jag äntligen ropat in en bärsele! Fyndpris 50 spänn + frakt; I like!
Ropade även in en rosa pikéklänning till Mirabelle i en lite större storlek, den vaaaa ju så söt ;-) Med spets lixom..
Imorse va jag på skolan i 2 tim och hade lektion runt en film som hette Min familj & Hungtingtons sjukdom, det va en väldigt berörande film, mycket intressant, men väldigt mörk. Hungtington - som ibland kallas danssjuka - e en ärftlig hjärnsjukdom som får en att sprattla runt en hel del med armar och kroppen, personen i fråga blir även dement och inte så gammal till åldern. Usch vilka dilemman vi diskuterade. Men intressant som sagt, en del av etikkursen.

Nej lille Nussegubben, nu går jag å lägger mig. Puss på dig min snygging. Och kram på er andra.

1 comment:

Cattiz said...

haha du är rolig gumman :p Pandora it is!! :p

haha jag måste till irland, jag har ju min Irländare där (kolla Frank Diggler på face *hehe* ;) ))


vi kanske kan åka alla 3, du jag o nicklas? :) för jag vill då fasiken inte åka själv!

ska ev åka med emelie men är ej riktigt bestämt!

fundera på det! blir en helg

puss!