Sunday, June 26, 2011

Stjärnornas krig

Jag fick slutbetyg VG i etikkursen! :) Väldigt trevligt må jag säja. Psykologin (som jag läser nu) är kämpig, eller ja; det e klurigt att anpassa olika teorier till fallrapporterna.. Men skam den som ger sig..! Har ju inte gjort det än iaf ;) Sen börjar Omvårdnadskursen i början av juli, den verkar rätt omfattande med träffar å studiebesök å praktiska uppgifter.. Ja ja.. Får väl fokusera på det jag gör nu och inte va inne å glutta så mycke på framtida inlämningsuppgifter.

Idag fick Mirabelle äta Star Wars lakritsglassen; själv, utan pinne, på stan. Mysigt. Hon har duschat 2 ggr idag ;) Så duktig och stor och sitter själv i duschen och leker med byttor medan jag duschar och vattnet öser ner. Stora tjejen nu.. Jisses :)

F.ö har jag haft en enormt svullig helg, men imorrn e det måndag och Friskis/Actic ska få sig ett besök snart. Kram!

No comments: