Sunday, February 20, 2011

Då va det snart måndag igen..

Hej. Jag uppskattar alla mail och sms jag fick angående Cerazette; sicken respons. Tack :)

Jag/vi har inte gjort ett smack idag. Nicklas har jobbat och jag har försökt göra klart tvättvikningen några ggr, men lillan har velat ha lite extra uppmärksamhet just när jag satt igång, but it's aaaaaall good. Finns väl en dag imorrn med. Vi tog en sväng till Ica Maxi och handlade inför veckan när N kom hem. Tjejerna kommer hit imorrn, ska börja byta på måndagar istället. Tror jag blir bra eftersom man ibland e borta eller har nån helgsaktivitet för sig på söndagar.
Fick många gilla/like på en kommentar jag skrev idag på Facebook. Inte så märkligt. Förstår inte hur endel folk e funtade. Jag har också gjort misstag på arbetsplatsen, likväl som jag skrivit på bloggen att jag satt hemma med min gravida lekamen i soffan och slappade på jobbtid och en gång nämnde jag att jag va hos en farbror på en viss gata i stan som jag bassning för av chefen. Men inte att jag gör livet surt för mina arb.kollegor. Visst lever jag i en rosa egobubbla då och då fast jag e 33 år snart och borde veta bättre, men som sagt; på jobbet ska man f-n ta lite ansvar och samarbeta. FÖR BÖVELEN.

Vi tittar på Barcelona - Bilbao och jag fick lite Barcelona längtan. Längtar till nästa gång Nicklas och jag drar dit igen :)

2 comments:

tinatoon said...

Du & Nicklas? Men Mirabelle då? Får hon inte följa till BCN? :)
Själv kan jag knappt BÄRGA mig tills jag får åka iväg med Esmeralda, hade jag haft ett pass till henne hade vi åkt till Kanarieöarna redan för ett par veckor sedan. Men det blir väl Kreta i första hand I guess, sen möjligen Gran Canaria till senhösten med Esmeraldas mormor & morfar!?! :)

Miss Malin said...

Jorå, lillskruttan får väl oxå hänga med till Barcelona..nångång. Kanske inte första vändan mamman e ogravid ;)
Själv ska vi till Thailand hela högen när Nicklas mamma fyller 60 bast dec 2012, ska bli spännande med en 2åring 10 timmar på flyget :D