Monday, February 21, 2011

Åsså va det måndag

Och imorse var vi till Mariagården på öppna förskolan där; det va sångstund vid 10-snåret och Mirabelle va vaken och tittade förundrat på alla barnen, mest tittade hon nog på Tyra och Therese som vi satt bredvid och som hade rekomenderat denna öppna förskola. Jättebra små sånger var det och rörelser i alla, trevligt att se att det va många pappor där oxå. Kul att ta med sötnosen min på grejer tycker jag, speciellt musikstunder.

Ikväll har vi sett "The American" med George Clooney, den va ganska lam. I första scenen ligger iaf Clooneys karaktär i en stuga i Dalarna, Sweden dock ;) Ej rekommenderad.

Imorrn står gym, dejt med Jessie på stan, leka med Ellen och ha Mirabelles låtsasmamma Ditte över på en e.m fika. Allt det innan 14.00. Kl 14.00 kommer som sagt Ditte hit och därefter tänker jag hålla mig inne och mysa med tjejligan.

Kl e snart midnatt och Mirabelle visar inga tecken på trötthet. Ligger och sprattlar i sängen och pratar med mobilen som hänger ovanför henne. Hon har tagit några tupplurar i min famn i soffan. Sov rätt fett mellan 16 och 19.30 då jag väckte henne faktiskt. Få se hur natten ter sig..

No comments: