Tuesday, February 24, 2009

Livet e hår(t).. fast kanske inte värre än vanligt ;-)

Spenderade mestadels av e.m med min söta syster, lilla Millie och delvis Adde å Viggo idag; vi lattjade online, jag fick snorpussar av Millie Mill och blev bjuden på kaffe av syster yster. Mia sprang å handlade ett par skor och byltade sen fram sin stora skosamling; många fina :) Ja, vaaaaaar e våren???

Kom hem å tänkte göra en omelett delad i mitten; en del med halva köttbullar till meat eater Martin och den andra halvan till mig utan bullar, men latheten tog över och jag gjorde köttbullar på hela. Hade även i senap i äggröran innan den åkte ner i pannan vilket blev gott. Har dock inte ätit några köttbullar på mycke länge, har nog inte ens ätit någon på julbordet när jag varit på besök i Sverige. Så jag åt iallafall medan vi kikade på "Yes Man" med Jim Carrey och söta Zooey Deschanel (Elf, Liftarens guide till galaxen), en riktig feel good film som tycker att man ska ta för sig av livet. Sen gjorde min mage uppror. Mådde halvt som halvt illa medan jag pinade mig igenom 3 omgångar av Vänd 10:a, kände mig även allmänt slajmig i fejjan efter att stått över spisen + att jag börjat fått finnar av min ansiktscreme (!) så jag vandrade in i duschen för att duscha, men först klippte jag LUGG. Kort sådan.

;-)

1 comment:

Anonymous said...

Lugg????!!!!!! Vafalls?!! Skicka MMS!!!!!


Godnatt bästa syster!