Thursday, February 19, 2009

Idag får jag jobba!

Klockan är alltför mycket (10.15), men ligger man och kikar 2 filmer i rad mitt i natten så gör man. Eller mitt i natten å mitt i natten.. Vet inte riktigt vad klockan kan ha varit, men trött i ögat var jag iallafall efter andra filmen; "Batman Forever", min favorit Batmanrulle; i vilken Jim Carrey e helt makalös. Innan det så tittade vi på "Outlander" med bl a James Caviezel som spelade Jesus i The Passion of the Christ.



Pojkväncitat från igårkväll..


Surfar runt på Pirate Bay..

"- Inte visste jag att det fanns PORR på Pirate Bay..
Det brukade det inte finnas.." (nähä..)


Surfar runt på IMDb..

"- Det va många med i den här filmen.."
(Jaoo.. i jämförelse med Linus på Linjen är de lite mer komplexa de därna filmproduktionerna..)

Efter det mätte vi för nya hyllan som ska sitta ovanför sängen; men vi hade inga skruvar. Sen hittade Martin en knöl på Edina; tumör? jag grinade i en halvtimme. Började bråka med Martin om ngt som jag knappt kommer ihåg, skrek och slängde igen dörren och drog till jobbet. Fick ett skönt schema 14.30 - 21. Gick till Teliabutiken och fyllde på med SMS Till Alla då Mia ringde, började hojta på henne att hon minsann inte skulle ringa och berätta såna himla ointressanta grejer jämt (!), hon skrek tillbaks (tack) och jag bad om ursäkt och vi hade en utav världens roligaste konversationer på länge.. Eller ja; the musical way. So to speak. I mean..ehee..sing. Kom hem, bråkade på Martin, blev bjuden på gigantiska supernyttig snäckpasta med kantarellsås, blev vänner. Fixade med hans CV och tittade på diverse tjänster och rekryteringsfirmor online. Youtubade och lyssnade/tittade på: Trolltyg i Tomteskogen, Dr Snuggles, Darkwing Duck, Duck Tales, Bumbibjörnarna, Luftens Hjältar..

Nu e kl 23.09 och jag borde gå och lägga mig eftersom jag ska upp imorrn och jobba dag. Woohoo.

Kram å puss


No comments: