Monday, February 16, 2009

"Det blir en dag på stranden.."

..va val kanske att ta i tyvarr. Det blev en eftermiddag pa jobbet och en kvall i soffan var nog mer ratt. Men av nagon anledning har jag haft Tomas Ledin harliga slagdanga fran 1990 i huvet idag.

Martin lagar chili con carne pa kycklingfars och vi ska se pa "Tenacious D" som vi borjade gora igar, men da kom Martin jussåm pa andra planer ;-) MITT I ALLT LIXOM.

Sjalv sitter jag i min soffa med lilla laptopen som borjar bli gammal (inforskaffad dec 2005), men som verkar ha fatt en "second wind" och borjat arbeta relativt snabbt igen, woohoo :) Maste fundera ut hur man staller in sa att man kan skriva svenska bokstaver pa detta lilla tangentbord, annars blir det fult och drygt for folk att lasa blogg. Och det kan ju va bra att ha i andra sammanhang ocksa saklart.

Lite senare..
Chili con carne och Jack Black har avnjutits i stora lass. Hyggligt rolig film! Paminner om min syster Mias och mitt musikalliv dar mycket av vara konversationer sjungs fram. Min favoritlat var nog "Break In-City (Storm the Gate!)".. Tanka ner pa momangen om du ej sett Mialuttan.

Har inte sett smack mer att fortalja fran dagen.

Puss

No comments: