Wednesday, February 18, 2009

Ännu en ledig dag.. (dock ej på stranden)

Finns det någon som behöver..

Goldwell Nice Balance Calming Milk?

http://www.goldwell.se/?q=node/347

Jag köpte produkten när jag va och klippte mej senast, men den funkar inte så bra på mitt hår, använde det för 2 hårblåsningar; alltså lika mycket som 2 ärtor, så det finns massa kvar i tuben :)

Idag har Martin introducerat mig till komikern Magnus Betnér, och jag måste säja att jag verkligen gillar hans rakt på sanna humor. Han har varit med i Stockholm Live, Parlamentet m.m; IFALL det är någon som missat honom, men alla kanske inte bott i USA de senaste 10 åren.

Annars ja.. tja.. Har tvättat ett mindre lass tvätt och lagat pangasiusfiléer.

Efter maten bakade jag bananbröd a la Americana style, mmm.. Blev hemskt gott tyckte även Martin, å Macke som va på besök en sväng..


Har lagt in lite kläder/skor på Blocket och hoppas på tur..
Kram å puss

1 comment:

Miic' said...

Betnér är bra! :)
Bananbröd lät äckligt.

Ha en fin dag!